08 February 2007

چهارمین جلسه انجمن علمی برگزار شد


چهارمین جلسه انجمن علمی دانشجویی مدیریت فرهنگی هنری دانشگاه سوره با حضور 9 نفر از اعضا (1) در روز سه شنبه مورخه 17/11/85 در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
اطلاع رسانی نامناسب (2) و نیز کم لطفی برخی از دوستان (علی رغم تماس با sms) سبب شد با همین تعداد جلسه برگزارشود. موضوع این جلسه انتخاب شورای مدیریت انجمن بود که به علت کمبود افراد و نیز عدم تضییع حق رأی سایر دوستان،انتخابات انجام نشد و به جلسه بعد موکول شد.
همچنین شماره صفر بولتن خبری انجمن بین افراد شرکت کننده تقسیم شد (3) و پیرامون محتوای آن تبادل نظر شد. ساعت شروع جلسه 11:30 و پایان آن 12:30 بود .

حاشیه:
:: مجدداً از اعضای شرکت کننده در جلسه تشکر می کنیم و از کسانی که نتوانستیم به موقع خبرشان کنیم عذرخواهی می کنیم .
:: دوستانی که انتقاد یا پیشنهادی درباره چگونگی تشکیل جلسات، نحوه اطلاع رسانی و یا مطالب مطرح شده در جلسه دارند، نظراتشان را از طریق کامنت (comment) و یا با ارسال ایمیل به آدرس mehr.ngo@gmail.com با ما در میان بگذارند .

(1) اسامی افراد شرکت کننده : مهدیه احسانی، نوشین آسیابان، فاطمه برادری، محمد علی جمالپور، مزدک سلطان محمدی، سمیه مؤمنی، محمدرضا وکیلیان،فاطمه هاشمی .
(2) قرار بود خانم ناصری نژاد با تمام بچه ها هماهنگ کنند، اما به دلیل برخورد نامناسب یکی از دانشجویان، تماسها نیمه کاره ماند.
(3) برای تهیه بولتن خبری به آقای وکیلیان مراجعه کنید .

1 comment:

Anonymous said...

سلام
از دوستانی که بهشون خبر ندادیم و دلگیر شدن مجدداً عذرخواهی می کنم
منظور من آن دسته ازز دوستانی بود که اطلاع داشتند و کم لطفی کردند .
سوء تفاهم نشه ...